Miano: Hamir
Widoczny wiek: 20 lat
Rasa: człowiek
Wygląd: Hamir jest jeszcze młodzieńcem, jednak, nie licząc niespecjalnie pokaźnego wzrostu, jego sylwetka jest już prawdziwie męska. Szczupły i szeroki w ramionach, nie jest być może przesadnie muskularny, chociaż zdecydowanie wydaje się sprytny i zręczny. Porusza się energicznymi ruchami. Już na pierwszy rzut oka widać, że praca fizyczna nie jest mu obca. Przede wszystkim dłonie Hamira są poniszczone i niezadbane – zarówno paznokcie jak i skóra. Oprócz tego, los oszczędził go jednak w dotychczasowym życiu od większych blizn czy znamion. Rysy jego twarzy, dość łagodne i spokojne, zdają się być jeszcze na pograniczu dziecięcych i dorosłych, chociaż zdecydowanie można na niej dostrzec ślady ciemnego zarostu. Również w kolorze czerni są jego włosy, sięgające kilku centymetrów i pozostające w nieładzie. Chłopak spogląda na świat zielonkawymi, niewielkimi oczami, bacznie obserwującymi otoczenie.
Na sobie najczęściej ma proste kaftany, tuniki i nogawice, oczywiście bez przesadnych zdobień. Z ekwipunku, stale przy sobie ma zawieszoną na krótkim pasie torbę, która, przewieszona przez jedno ramię, ląduje na plecach oraz długi łuk wraz ze strzałami. Jedyną ozdobą, której i tak zazwyczaj za bardzo nie widać, jest jakiś rzemyk na szyi, najpewniej pod ubraniem nosi jakiś wisiorek.
Pogłoski:
- Unika jak może Gospody „Domowe Ognisko”.
- Jąkała.
- Sierota.
- Woli towarzystwo psów i krów niż ludzi.
- Ma rękę do koni.
- Zna się na zwierzynie łownej i polowaniach.
- Należy do świty jednego z rycerzy.
Widoczny ekwipunek: długi łuk, 10 strzał, ubranie podróżne, w skład którego wchodzą: poszarzały kaftan, płaszcz, skórzane nogawice oraz wykonane z tego samego materiału obuwie, torba podróżna.
Wierzchowiec: A raczej zwierzęcy towarzysz. Sokół wędrowny przesiaduje na ramieniu pana, większość czasu z głową zasłoniętą specjalnym kapturkiem.
Hamir [Hamir]
meble kuchenne na wymiar cennik warszawa kraków wrocław
Przejdź do
- Gdzie wszystko się kończy i zaczyna
- ↳ Dekrety
- ↳ Audiencje
- ↳ Cmentarzysko
- ↳ Arena
- Informacje
- ↳ Tworzenie Postaci
- ↳ Walka i manewry bojowe
- ↳ Magia i czary
- ↳ Biuro Werbunkowe
- ↳ Biblioteka
- ↳ Atlas Świata
- ↳ Novigrad
- Novigrad
- ↳ Przedmieścia
- ↳ Port
- ↳ Bazar Zachodni
- ↳ Czerwona Dzielnica
- ↳ Wielka Szpica
- ↳ Stare Miasto
- ↳ Nowe Miasto
- ↳ Wyspa Spichrzów
- ↳ Zamek
- Delta Pontaru
- ↳ Wybrzeże
- ↳ Las
- ↳ Obóz Wiewiórek
- ↳ Wieś Vizimbora
- ↳ Nizina
- ↳ Kopalnie
- Dopływ Pontaru
- ↳ Srebrny Brzeg
- ↳ Rozlewiska
- ↳ Ruiny
- Królestwa Północy
- ↳ Redania
- ↳ Tretogor
- ↳ Dwór w Tretogorze
- ↳ Oxenfurt
- ↳ Akademia Oxenfurcka
- ↳ Mirt
- ↳ Rinde
- ↳ Blaviken
- ↳ Temeria
- ↳ Wyzima
- ↳ Podgrodzie
- ↳ Wyzima Klasztorna
- ↳ Dzielnica biedoty
- ↳ Wyzima Handlowa
- ↳ Stara Wyzima
- ↳ Wyzima Królewska
- ↳ Maribor
- ↳ Gors Velen
- ↳ Wyspa Thanedd
- ↳ Carreras
- ↳ Dorian
- ↳ Kaedwen
- ↳ Ard Carraigh
- ↳ Ban Ard
- ↳ Akademia Magii
- ↳ Ban Gleann
- ↳ Aedirn
- ↳ Vengerberg
- ↳ Guleta
- ↳ Aldersberg
- ↳ Eysenlaan
- Kraniec Świata
- ↳ Opowieści
- ↳ Arena II
- ↳ Off-topic