Medale to system przyznawanych w profilu gracza odznaczeń, które możecie otrzymać za zróżnicowane przejawy forumowej aktywności. Poza aspektem kolekcjonerskim, każde zdobycie wielokrotności dziesięciu takich osiągnięć skutkować będzie jednorazowym bonusem w Punktach Wprawy (WPR) przyznawanych według poniższego schematu:
Jeżeli uważasz, że należy ci się którejś z poniższych osiągnięć, skontaktuj się ze swoim prowadzącym, albo napisz w poście poniżej.
A po postach... — za zauważalną aktywność w offtopie. Alchemik — stwórz złożoną miksturę, lekarstwo, maść, olej, etc... Archeolog — dokonaj owocnej eksploracji reliktu starszych ras lub wiekowych ruin. Architekt — zaprojektuj temat z nową lokacją i uzyskaj jego akceptację. Ard Gaeth — rozegraj przygodę w innych Miejscach i Czasach. Artysta — za stworzenie wybitnego dzieła w fabule. Bakałarz — za napisanie zaakceptowanego artykułu do Biblioteki. BFF — rozegraj sesję z innym graczem. Bohater, co? — wykaż się męstwem i szlachetnością w trakcie swojego wątku. Charakterniak — barwnym odgrywaniem lub wybitną kartą postaci zasłuż sobie na Walor. Chłodnik z botwinki — daj przykład grozy straszliwą zemstą po jej metodycznym zaplanowaniu i pomyślnym wcieleniu w życie. Coś więcej — za dodatkową działalność i pomoc w rozwoju forum. Dyplomata — zażegnaj spór, który mógł doprowadzić do większego konfliktu. Dzika jazda — zetknij się z Dzikim Gonem i wróć odmieniony. Lub nie. Egzorcysta — zdejmij klątwę lub odnieś sukces w poskramianiu demona, lub upiora. Globtroter — odwiedź inne miasto lub rozegraj wątek poza startową lokacją postaci. Hajs się zgadza — wydaj łącznie ponad 100 zarobionych koron na zakupy. Hanza — zorganizuj własną bandę. Jak mysz kościelna — strać wszystkie pieniądze. Juma nie śpi — weź udział w większej akcji rabunkowej lub okradnij inną postać. Kozły i dziewice — uczestnicz w rzucaniu klątwy lub złożonym magicznie rytuale. Kwarantanna — za wzrost forumowej aktywności w czas pandemii. Matematyczny paradoks — pokonaj przynajmniej trzykrotnie liczebniejszego wroga. Mistrz magii — naucz się nowego zaklęcia lub opracuj własne. Monstrum opisanie — wzbogać forumowy bestiariusz o opis potwora występującego w sadze lub autorskiego. Morderca — zabij postać drugiego gracza. Najtrudniejszy pierwszy krok — naucz się nowej umiejętności. Nie w szczepionkę! — zabij przeciwnika lub wyeliminuj go z walki uderzeniem krytycznym. Niecny skurwiel — za wyjątkową nikczemność w trakcie przygody. Nobilitacja — zostań prowadzącym i poprowadź komuś wątek. Odtąd ludzi łowić będziesz - sprowadź na forum trzy osoby, których karty zostaną zaakceptowane lub przeprowadź udaną reklamę forum na swojej stronie. Omnibus - naucz się pięciu nowych umiejętności. LUB - rozwiń trzy umiejętności do poziomu legendarnego (5). Oszukać przeznaczenie — otrzyj się o śmierć i wyślizgnij się jej, nawet kosztem trwałego kalectwa. Owocna współpraca — ukończ wątek w kolaboracji z MG i otrzymaj za niego Punkty Wprawy. Podwikarz — za zauważalne sukcesy na polu bałamucenia kobiet i mężczyzn. Pogromca potworów — w nagrodę za ubicie rzadkiej i groźnej bestii. Później innych zrobisz sto — rozwiń umiejętność na poziom legendarny (5). Później mówiono... — za zaakceptowaną kartę postaci. Puszczyk — za odpis o nieludzko późnej godzinie. Ranny ptaszek — za dostrzegalną aktywność w postach przed południem. Razem raźniej — sprowadź na forum gracza, którego karta postaci zostanie zaakceptowana. Ręka tworząca — za podzielenie się z forumową bracią swoim artystycznym talentem lub innym kreatywnym hobby. Ruch jest wszystkim — za wyraźną aktywność w fabule. Solówa! — zwycięstwo w istotnej fabularnej potyczce sam na sam lub starciu z innym graczem. Swojak — za staż i regularne uczestnictwo w życiu forum. Szczęście w miłości — za wyjątkowego pecha w teście kości. Szef podwóra — podporządkuj sobie okolicę lub aktywnym działaniem przyczyń się do polepszenia jej dobrobytu. To się wyklepie — stwórz lub samodzielnie napraw broń, narzędzie lub część rynsztunku. Wciskaj do limitu — wydaj w sumie 100 Punktów Wprawy na rozwój bohatera. Wężowy umysł — pomyślnie wyłgaj się z kłopotów lub wykonaj większy przekręt. Wiedzący — zdobądź 30 punktów w wiedźmińskim quizie. Work in progress — znajdź trzy błędy lub literówki i zaraportuj je w temacie w Audiencjach. Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej — wynajmij lub kup własną "rezydencję" i stwórz jej opis. Zadanie wykonane — ukończ wątek z tablicy ogłoszeń. Zaklinacz — za stworzenie magicznego przedmiotu bądź umagicznienie już istniejącego. Zszyj czerwone z czerwonym — nie pozwól umrzeć postaci drugiego gracza lub innej znacznej dla fabuły personie.
Powyższe grafiki zostały zapożyczone ze steamowych achievementów Wiedźmina 2: Zabójcy Królów.