Lista medali
: 21 maja 2018, 14:22
Medale to system przyznawanych w profilu gracza odznaczeń, które możecie otrzymać za zróżnicowane przejawy forumowej aktywności. Poza aspektem kolekcjonerskim, każde zdobycie wielokrotności dziesięciu takich osiągnięć skutkować będzie jednorazowym bonusem w Punktach Wprawy (WPR) przyznawanych według poniższego schematu:
Jeżeli uważasz, że należy ci się którejś z poniższych osiągnięć, skontaktuj się ze swoim prowadzącym, albo napisz w poście poniżej.
A po postach... — za zauważalną aktywność w offtopie.
Alchemik — stwórz złożoną miksturę, lekarstwo, maść, olej, etc...
Archeolog — dokonaj owocnej eksploracji reliktu starszych ras lub wiekowych ruin.
Architekt — zaprojektuj temat z nową lokacją i uzyskaj jego akceptację.
Ard Gaeth — rozegraj przygodę w innych Miejscach i Czasach.
Artysta — za stworzenie wybitnego dzieła w fabule.
Bakałarz — za napisanie zaakceptowanego artykułu do Biblioteki.
BFF — rozegraj sesję z innym graczem.
Bohater, co? — wykaż się męstwem i szlachetnością w trakcie swojego wątku.
Charakterniak — barwnym odgrywaniem lub wybitną kartą postaci zasłuż sobie na Walor.
Chłodnik z botwinki — daj przykład grozy straszliwą zemstą po jej metodycznym zaplanowaniu i pomyślnym wcieleniu w życie.
Coś więcej — za dodatkową działalność i pomoc w rozwoju forum.
Dyplomata — zażegnaj spór, który mógł doprowadzić do większego konfliktu.
Dzika jazda — zetknij się z Dzikim Gonem i wróć odmieniony. Lub nie.
Egzorcysta — zdejmij klątwę lub odnieś sukces w poskramianiu demona, lub upiora.
Globtroter — odwiedź inne miasto lub rozegraj wątek poza startową lokacją postaci.
Hajs się zgadza — wydaj łącznie ponad 100 zarobionych koron na zakupy.
Hanza — zorganizuj własną bandę.
Jak mysz kościelna — strać wszystkie pieniądze.
Juma nie śpi — weź udział w większej akcji rabunkowej lub okradnij inną postać.
Kozły i dziewice — uczestnicz w rzucaniu klątwy lub złożonym magicznie rytuale.
Kwarantanna — za wzrost forumowej aktywności w czas pandemii.
Matematyczny paradoks — pokonaj przynajmniej trzykrotnie liczebniejszego wroga.
Mistrz magii — naucz się nowego zaklęcia lub opracuj własne.
Monstrum opisanie — wzbogać forumowy bestiariusz o opis potwora występującego w sadze lub autorskiego.
Morderca — zabij postać drugiego gracza.
Najtrudniejszy pierwszy krok — naucz się nowej umiejętności.
Nie w szczepionkę! — zabij przeciwnika lub wyeliminuj go z walki uderzeniem krytycznym.
Niecny skurwiel — za wyjątkową nikczemność w trakcie przygody.
Nobilitacja — zostań prowadzącym i poprowadź komuś wątek.
Odtąd ludzi łowić będziesz - sprowadź na forum trzy osoby, których karty zostaną zaakceptowane lub przeprowadź udaną reklamę forum na swojej stronie.
Omnibus - naucz się pięciu nowych umiejętności. LUB - rozwiń trzy umiejętności do poziomu legendarnego (5).
Oszukać przeznaczenie — otrzyj się o śmierć i wyślizgnij się jej, nawet kosztem trwałego kalectwa.
Owocna współpraca — ukończ wątek w kolaboracji z MG i otrzymaj za niego Punkty Wprawy.
Podwikarz — za zauważalne sukcesy na polu bałamucenia kobiet i mężczyzn.
Pogromca potworów — w nagrodę za ubicie rzadkiej i groźnej bestii.
Później innych zrobisz sto — rozwiń umiejętność na poziom legendarny (5).
Później mówiono... — za zaakceptowaną kartę postaci.
Puszczyk — za odpis o nieludzko późnej godzinie.
Ranny ptaszek — za dostrzegalną aktywność w postach przed południem.
Razem raźniej — sprowadź na forum gracza, którego karta postaci zostanie zaakceptowana.
Ręka tworząca — za podzielenie się z forumową bracią swoim artystycznym talentem lub innym kreatywnym hobby.
Ruch jest wszystkim — za wyraźną aktywność w fabule.
Solówa! — zwycięstwo w istotnej fabularnej potyczce sam na sam lub starciu z innym graczem.
Swojak — za staż i regularne uczestnictwo w życiu forum.
Szczęście w miłości — za wyjątkowego pecha w teście kości.
Szef podwóra — podporządkuj sobie okolicę lub aktywnym działaniem przyczyń się do polepszenia jej dobrobytu.
To się wyklepie — stwórz lub samodzielnie napraw broń, narzędzie lub część rynsztunku.
Wciskaj do limitu — wydaj w sumie 100 Punktów Wprawy na rozwój bohatera.
Wężowy umysł — pomyślnie wyłgaj się z kłopotów lub wykonaj większy przekręt.
Wiedzący — zdobądź 30 punktów w wiedźmińskim quizie.
Work in progress — znajdź trzy błędy lub literówki i zaraportuj je w temacie w Audiencjach.
Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej — wynajmij lub kup własną "rezydencję" i stwórz jej opis.
Zadanie wykonane — ukończ wątek z tablicy ogłoszeń.
Zaklinacz — za stworzenie magicznego przedmiotu bądź umagicznienie już istniejącego.
Zszyj czerwone z czerwonym — nie pozwól umrzeć postaci drugiego gracza lub innej znacznej dla fabuły personie.
Powyższe grafiki zostały zapożyczone ze steamowych achievementów Wiedźmina 2: Zabójcy Królów.
Jeżeli uważasz, że należy ci się którejś z poniższych osiągnięć, skontaktuj się ze swoim prowadzącym, albo napisz w poście poniżej.
























































Powyższe grafiki zostały zapożyczone ze steamowych achievementów Wiedźmina 2: Zabójcy Królów.