Moc od strony technicznej oraz lista zaklasyfikowanych zaklęć. Dział obowiązkowy dla biegłych Mocy: czarodziejów, kapłanów, druidów, czujnych i wiedźminów.
Post autor: Dziki Gon » 25 maja 2020, 18:23
Każdy ze Znaków może być dobrany na start. Koszt: 15 WPRAard: telekinetyczny podmuch obalający przeszkody lub wrogów. Aiesin: oślepiający rozbłysk emanujący ze srebrnych elementów rynsztunku. Aksji: prosty urok krótkotrwale naginający wolę celu lub oczyszczający umysł. Hael: nieskomplikowany rytuał leczniczy. Heliotrop: magiczny gest pozwalający odbijać wymierzoną w wiedźmina magię lub energię. Igni: wiedźmiński odpowiednik pirokinezy. Quen: magiczna tarcza chroniąca przed fizycznymi obrażeniami. Somne: Znak usypiający przez dotyk. Supirre: magiczny podsłuch pozwalający wychwycić dźwięki z otoczenia. Yrden: ochronny krąg zabezpieczający zakreślone miejsce.
Wróć do „Magia i czary”