Moc od strony technicznej oraz lista zaklasyfikowanych zaklęć. Dział obowiązkowy dla biegłych Mocy: czarodziejów, kapłanów, druidów, czujnych i wiedźminów.
Post autor: Dziki Gon » 25 maja 2020, 18:31
Zaklęcia oznaczone kolorem postać może wybrać na starcie. Koszt: 10 WPR Magiczne światło: lewitujące światło podążające za magiem. Koszt: 15 WPR Błysk: magiczny błysk oślepiający przeciwników. Pirokineza: podpalanie istot lub przedmiotów siłą woli. Koszt: 20 WPR Grot: magiczny pocisk pod postacią ognistej strzały. Szpony Malaspiny: sześciocalowe szpony naładowane Mocą. Światło rozproszone: czar rozświetlający duże powierzchnie. Koszt: 40 WPR Ognista sieć: ogniste liny krępujące ofiarę. Koszt: 50 WPR Piorun kulisty: płomienna kula eksplodująca w kontakcie z celem. Koszt: 120 WPR Piorun Alzura: potężny piorun przebijający wszystko na swej drodze.
Wróć do „Magia i czary”