Moc od strony technicznej oraz lista zaklasyfikowanych zaklęć. Dział obowiązkowy dla biegłych Mocy: czarodziejów, kapłanów, druidów, czujnych i wiedźminów.
Post autor: Dziki Gon » 25 maja 2020, 18:25
Modlitwy oznaczone kolorami postać może wybrać już na starcie. Koszt: 0 WPRModlitwa codzienna: modlitwa pozwalająca czerpać z Mocy. Nie wlicza się do limitu modlitw na start. Koszt: 5 WPRModlitwa ofiarna: wyprasza łaskę bóstwa w konkretnej sprawie. Koszt: 10 WPRModlitwa o spokój umarłych: obrzęd pogrzebowy odsyłający niespokojne dusze. Znajomość kierunku: modlitwa wskazująca północ. Dar języków: obdarza znajomością języków obcych. Koszt: 15 WPRModlitwa do pająka: wróżenie z pajęczej sieci pozwalające poznać sekrety mieszkańców danego miejsca. Koszt: 20 WPRMajestat: otacza kapłana aurą potęgi w oczach postronnych. Modlitwa ochronna: chroni przed złem i urokami. Modlitwa prawdy: pozwala kapłanowi wyczuć intencje interlokutora. Odwaga: tłumi lęk i napełnia serca odwagą. Protekcja: całun wiary chroniący przed obrażeniami fizycznymi. Święte miejsce: święci dany obszar, zmieniając go w miejsce kultu. Koszt: 25 WPR Modlitwa cienia: ukrywa cel w mroku, myląc wrogów. Modlitwa o uleczenie: zasklepia rany i leczy choroby. Koszt: 30 WPR Dotyk jadu: zsyła na ofiarę paraliżujący ból przy kontakcie z kapłanem. Klątwa: zsyła klątwę na grzesznika. Uspokojenie: przywraca spokój ducha u roztrzęsionych osób. Koszt: 35WPR Modlitwa przychylności: odmawiający staje się bardziej charyzmatyczny, wzbudzając zaufanie rozmówców. Koszt: 40 WPREgzorcyzm: zdejmuje klątwy i odpędza zło. Modlitwa o uzdrowienie: cud błyskawicznego uzdrowienia. Negacja magii: powstrzymuje rzucany właśnie czar. Objawienie: modlitwa o ukazanie przyszłości. Odporność na ogień: zabezpiecza kapłana przed działaniem ognia. Ogłuszenie: mentalny atak powodujący wylew u celu. Wykrycie magii: pozwala wyczuwać magię. Koszt: 50 WPR Poświęcenie: moc odpuszczania grzechów i konsekrowania relikwii. Błędny wir: tworzy iluzję zaburzającą orientację w terenie u ofiar. Modlitwa o aurę Coram Agh Tera: aura nienaturalnej grozy otaczająca kapłana, miejsce lub przedmiot. Modlitwa o sekret: ujawnia wstydliwy sekret ofiary. Koszt: 60 WPR Spętanie pamięci: wpływa na wspomnienia celu, zmieniając ich kontekst lub szczegóły.
Wróć do „Magia i czary”