Goecja

Obrazek

Moc od strony technicznej oraz lista zaklasyfikowanych zaklęć. Dział obowiązkowy dla biegłych Mocy: czarodziejów, kapłanów, druidów, czujnych i wiedźminów.


Dziki Gon
Awatar użytkownika
Posty: 2525
Rejestracja: 18 mar 2018, 4:22

Goecja

Post autor: Dziki Gon » 25 maja 2020, 18:26

Obrazek

Zaklęcia oznaczone kolorem postać może wybrać już na starcie.
Koszt: 40 WPRKrąg ochronny: magiczny krąg chroniący przed demonami.
Wrota sfer: otwiera przejście do innej sfery.
Wyładowanie pirospektralne: ofensywny czar na byty eteryczne.

Koszt: 80 WPRZapieczętowanie: pęta przyzwanego demona w kręgu, przedmiocie lub żywej istocie.





Obrazek

Krąg ochronny Okrąg o średnicy 5 metrów chroniący maga przed wpływem istot z innych planów. Należy usypać go z magicznego pyłu lub destylowanej soli, ustawiając na szczytach pentagramu świece z pszczelego wosku, a na punktach przecięcia ramion kryształy bez skazy. Aby dosięgnąć czarodzieja, istota musi zdać test wigoru/koncentracji równy 4 + ilość sukcesów ponad wymagane w teście magii przy rzucaniu zaklęcia, otrzymując 4k6 lub więcej obrażeń za każdą rundę przebywania wewnątrz kręgu.
Wydatek Mocy: 10 (+ 5 za każde kolejne 1k6 wzmocnienia, maks. do 10k6 za 40 PM/ + 10 za 2,5 m średnicy)
Modyfikator trudności: 4
Żywioł: brak
Koszt Wprawy: 40 WPR
Czas trwania: 24 godziny
Sposób rzucania: G, F, K (jak w opisie)

Wrota sfer Pozwala nawiązać połączenie z inną płaszczyzną, celem przywołania demona lub żywiołaka. Wyrwana ze swojego macierzystego wymiaru istota będzie próbowała do niego za wszelką cenę powrócić, a niekiedy zemścić się na zakłócającym jej spokój czarodzieju. Chcąc uchronić się przed jej gniewem, czarodziej zabezpiecza się kręgiem ochronnym.
Wydatek Mocy: 15
Modyfikator trudności: 3 (lub 2, w przypadku konkretnej istoty)
Żywioł: brak/w zależności od otwieranej sfery
Koszt Wprawy: 40 WPR
Czas trwania: 15 min. (+5 PM za każde dodatkowe 5 min)
Sposób rzucania: G, F

Vortex Igni Z dłoni maga wystrzeliwują spirale eterycznego ognia, zadając 4k6 demonom i upiorom, a 1k6 zwykłym celom.
Wydatek Mocy: 10 (+5 za każde dodatkowe k6 obrażeń)
Modyfikator trudności: 2
Żywioł: ogień
Koszt Wprawy: 40 WPR
Czas trwania: natychmiastowy
Sposób rzucania: G, F

Zapieczętowanie Czar pętający istotę z innej płaszczyzny w magicznym naczyniu lub żywym nosicielu. Do spętania na ogół potrzebne jest uprzednie osłabienie celu. W zależności od rodzaju, byt może zostać wykorzystany jako żywy rezerwuar Mocy bądź spełniać życzenia maga, często przewrotnie, w sposób mający mu zaszkodzić.
Wydatek Mocy: 30 lub więcej
Modyfikator trudności: 5
Żywioł: każdy
Koszt Wprawy: 80 WPR
Czas trwania: trwały
Sposób rzucania: G, F, K (naczynie/nosiciel)
Ilość słów: 0

Odpowiedz
meble kuchenne na wymiar cennik warszawa kraków wrocław