Moc od strony technicznej oraz lista zaklasyfikowanych zaklęć. Dział obowiązkowy dla biegłych Mocy: czarodziejów, kapłanów, druidów, czujnych i wiedźminów.
Post autor: Dziki Gon » 25 maja 2020, 18:30
Zaklęcia oznaczone kolorem postać może wybrać już na starcie. Koszt: 10 WPRParasol: czar chroniący przed niekorzystnymi warunkami pogodowymi. Koszt: 15 WPRCzujka: magiczny alarm ostrzegający przed intruzami. Wytrych: otwiera lub zamyka zamki i podobne mechanizmy. Koszt: 20 WPROchrona: chroni przed skutkami ataków fizycznych. Rozproszenie: przerywa działanie magii. Koszt: 30 WPRBlokada: ogranicza działanie zaklętego przedmiotu tak, by działał w zaprogramowany przez maga sposób. Kontra: pozwala nie dopuścić do rzucenia znanego czarodziejowi zaklęcia przez innego maga. Koszt: 40 WPREfekt zwierciadła: odbija wrogie czary, np. na rzucającą je osobę. Migbłystalny kostur: stwarza magiczną broń zwiększającą umiejętności maga w walce. Zasłona: tworzy magiczną mgłę skrywającą wybrany obszar przed wzrokiem i magicznym skanowaniem. Koszt: 50 WPRKipiel Demetii Crest: ochronna kopuła chroniąca przed zimnem i innymi czynnikami. Ochrona przed ogniem: pozwala opierać się działaniu ognia i wysokich temperatur.
Wróć do „Magia i czary”