Moc od strony technicznej oraz lista zaklasyfikowanych zaklęć. Dział obowiązkowy dla biegłych Mocy: czarodziejów, kapłanów, druidów, czujnych i wiedźminów.
Post autor: Dziki Gon » 25 maja 2020, 18:30
Zaklęcia oznaczone kolorem postać może wybrać już na starcie. Koszt: 30 WPRAnaerobia: pozwala czasowo uniezależnić się od powietrza. Kontrola organizmu: pozwala kontrolować reakcje organizmu. Leczenie: zasklepia rany i leczy choroby, nawet te magiczne. Klątwa: powoduje u ofiary uciążliwe dolegliwości. Przyspieszenie: zwiększa prędkość poruszania się i reakcji. Uspokojenie: uspokaja nerwy i łagodzi lęki. Koszt: 40 WPROczyszczenie krwi: spowalnia trucizny w krwiobiegu i neutralizuje je. Koszt: 60 WPRPrzywrócenie zdrowia: silniejsza wersja Leczenia powodująca natychmiastową regenerację.
Wróć do „Magia i czary”