Zaklęcia pirokinetyczne

Obrazek

Moc od strony technicznej oraz lista zaklasyfikowanych zaklęć. Dział obowiązkowy dla biegłych Mocy: czarodziejów, kapłanów, druidów, czujnych i wiedźminów.


Dziki Gon
Awatar użytkownika
Posty: 2525
Rejestracja: 18 mar 2018, 4:22

Zaklęcia pirokinetyczne

Post autor: Dziki Gon » 25 maja 2020, 18:31

Obrazek

Zaklęcia oznaczone kolorem postać może wybrać na starcie.

Koszt: 10 WPR Magiczne światło: lewitujące światło podążające za magiem.

Koszt: 15 WPR Błysk: magiczny błysk oślepiający przeciwników.
Pirokineza: podpalanie istot lub przedmiotów siłą woli.

Koszt: 20 WPR Grot: magiczny pocisk pod postacią ognistej strzały.
Szpony Malaspiny: sześciocalowe szpony naładowane Mocą.
Światło rozproszone: czar rozświetlający duże powierzchnie.

Koszt: 40 WPR Ognista sieć: ogniste liny krępujące ofiarę.

Koszt: 50 WPR Piorun kulisty: płomienna kula eksplodująca w kontakcie z celem.

Koszt: 120 WPR Piorun Alzura: potężny piorun przebijający wszystko na swej drodze.


Obrazek

Grot Z palca czarodzieja wylatuje niewielki pocisk w kształcie rozpalonego do czerwoności grotu. Do celu zmierza po linii prostej, eksplodując na pierwszej napotkanej przeszkodzie. Zadaje 3k6 obrażeń przy trafieniu.
Wydatek Mocy: 5 (+5 za każde dodatkowe k6 obrażeń, maks. 6k6)
Modyfikator trudności: 1
Żywioł: ogień
Koszt Wprawy: 20 WPR
Czas trwania: natychmiastowy
Sposób rzucania: G, F

BłyskMag oślepia magicznym rozbłyskiem wszystkich wrogów w promieniu 6 metrów wokół niego. Oślepienie utrzymuje się przez 1k6 rund.
Wydatek Mocy: 5
Modyfikator trudności: 1
Żywioł: ogień
Koszt Wprawy: 15 WPR
Czas trwania: natychmiastowy
Sposób rzucania: G

Magiczne światło Przywołuje niewielką sferę magicznego światła podążającą w powietrzu za magiem. Oświetla okrąg o promieniu ok. 1,5 metra.
Wydatek Mocy: 3
Modyfikator trudności: 0
Żywioł: ogień
Koszt Wprawy: 10 WPR
Czas trwania: Godzina (+1 PM za każdą kolejną)
Sposób rzucania: G, F, K (komponent opcjonalny, można zakląć jasność w szklanej kuli lub lampionie, aby świeciła dłużej).

Ognista sieć Ofiara zostaje spętana rzędami płonących „sznurów”. Sieć boleśnie parzy ofiarę przy każdym gwałtownym ruchu (k3 obrażeń za każdą rundę szamotania). Wydanie większej ilości Mocy, pozwala na spętanie większej grupy istot.
Wydatek Mocy: 10 (+10 PM za grupę)
Modyfikator trudności: 2
Żywioł: ogień
Koszt Wprawy: 40 WPR
Czas trwania: 15 minut (+10 PM za każde dodatkowe 5 min)
Sposób rzucania: G, F
Przełamanie: gibkość. Udane oznacza otrzymanie przez ofiarę 2k6-ciu obrażeń.

Piorun Alzura Złocisty piorun wystrzeliwuje z dłoni maga na odległość 15 metrów w linii prostej, przebijając wszystko na swojej drodze. Zadaje 10k6 obrażeń pierwszemu celowi i o k6 mniej każdemu kolejnemu.
Wydatek Mocy: 30 (+5 za zwiększenie promienia o każde 1,5 m, maks. do 23 m)
Modyfikator trudności: 4
Żywioł: ogień
Koszt Wprawy: 120 WPR
Czas trwania: natychmiastowy
Sposób rzucania: G, F

Piorun kulistyCzarodziej miota ognistą kulę, która leci po linii prostej i eksploduje na pierwszej napotkanej przeszkodzie, zadając 4k6 obrażeń wszystkiemu na obszarze o promieniu 5 metrów.
Wydatek Mocy: 10 (+5 za każde dodatkowe k6 obrażeń, maks. do 8k6, każde 10 PM zwiększa też promień rażenia o 2,5 metra, maks. do 10 metrów)
Modyfikator trudności: 3
Żywioł: ogień
Koszt Wprawy: 50 WPR
Czas trwania: natychmiastowy
Sposób rzucania: G, F

PirokinezaCzar ten umożliwia wzniecenie ognia, od zapalania płomyczka po podpalenie sosny. Nie można podpalać przedmiotów z natury niepalnych.
Wydatek Mocy: 2 PM: żagiew lub kij, 5 PM: ognisko, stos drewna, stóg siana, drzewo, 10 PM: chałupa, 15 PM: dom. Czar można rzucić na żywą istotę: 5 PM za k6 obrażeń, maks. 20 PM za 4k6. Mag powinien dotknąć podpalanego obiektu lub mieć go w zasięgu wzroku — podpalanie na odległość to wydatek + 10 PM.
Modyfikator trudności: 1-3, 2 za żywą istotę
Żywioł: ogień
Koszt Wprawy: 15 WPR
Czas trwania: natychmiastowy
Sposób rzucania: G, F

Szpony Malaspiny Z palców czarodzieja wyrastają sześciocalowe, stalowe kolce. Można nimi walczyć wręcz jak bronią, zadając k3+2xSiła obrażeń. Dodatkowo są naładowane Mocą i po wbiciu w ciało przeciwnika eksplodują, zadając dodatkowe 3k6 obrażeń.
Wydatek Mocy: 10 (+5 PM za każdą dodatkową kość obrażeń, maks. 5k6)
Modyfikator trudności: 1
Żywioł: ogień
Koszt Wprawy: 20 WPR
Czas trwania: 5 minut
Sposób rzucania: G

Światło rozproszone Trudniejszy wariant magicznego światła, rozświetlający większe powierzchnie. Światło jest jednolite i utrzymuje się w zaklętym miejscu. Podstawowy wariant pozwala na oświetlenie bryły o objętości 2 m³.
Wydatek Mocy: 5 (+ 2 PM za każdy m³)
Modyfikator trudności: 1
Żywioł: ogień
Koszt Wprawy: 20 WPR
Czas trwania: godzina (+7 PM za każdą kolejną)
Sposób rzucania: G, F
Ilość słów: 0

Odpowiedz
meble kuchenne na wymiar cennik warszawa kraków wrocław